Állásajánlatok
Szűrés Beállítása- Develop, implement and optimize the local manufacturing and operations strategy: lean production, manufacturing and internal logistic, warehousing procedures & technologies
- Lead, train, and develop the management team of operations: coordinating resources, reporting, resolving issues, ensuring appropriate operation support is provided as needed to the individual programs / projects
- Development, implementation and maintenance of business processes in the existing SAP system, including training of employees
- Optimize quality standards, procurements support
- Ensures capabilities and skill-set of staff meets program schedules and quality on all supplied items
- Proactive operations-network engagement and partnering with peers in Engineering , Procurement, Program, Quality, Programs, Property and infrastructure to support the business unit strategies to optimize new and given manufacturing, operations solutions, guidelines
- Single point of contact for the business unit and the company leadership in tasks such as status of operations and manufacturing activities
- Manages the department budget
- Develop, assess, monitor and report key performance indicators
- Minimum Bachelor degree of Production Technologies – Manufacturing, or Logistics or comparable study, alternatively e.g. profound working experience international Defence or Aviation Manufacturing or Service industry
- Experience in Manufacturing and + 5 years of leadership experience
- Knowledge in Material technology, Manufacturing methods and latest manufacturing technologies in comparable field of industry – e.g. Automotive, earth-mover Technologies, mobile cranes , Aviation
- SAP S/4HANA and MS Office user level. Communication tools, like Teams, Webex, HCL Notes knowledge an advantage
- Strong executive communication, reporting and presentation skills
- Recognize obstacles and implement solutions to drive positive result Manufacturing negotiation, relationship management skills within the Opertions Network and Contract negotiation
- Establish regular communication with external and internal customers Conduct internal audits according to the Integrated Management System, support and lead external audits
- Handling of customer complaints
- Active participation in the development and introduction of new processes, raw materials, products and packaging materials and packaging
- Support site teams in problem solving to promote the development of sound corrective actions
- Deliver training in quality tools and techniques as required
- Assist the Group Quality Manager in the preparation for external accreditations
- Responsible for the nominated country audits, ensuring that the schedule is adhered to and that all corrective actions are sound and are closed out in a timely manner
- Completing all tasks that belong to the area he supervises and required by his supervisors
- Responsible product specification approving
- At least college degree in Engineering
- At least 10 years of relevant experience
- People management experience
- Knowledge of data analysis and risk assessment
- Excellent analytical and problem-solving skills
- Project management knowledge and experience
- Proficient in Microsoft Office Suite or similar software
- Excellent influencing skills
- Strong sense of teamwork
- Can do attitude at operational level
- Good at stake holder management
- Ability to communicate at all level of organization
- Organization skill
- Good communication and interpersonal abilities
- Attention to detail and observation ability
- Lead by example
- High level of English
- Automatizált gépek javításában jártas villamos szakirányú végzettség
- Felhasználói szintû számítógépes ismeretek
- Önálló munkavégzés, Terhelhetõség
- Folyamatos 4 mûszakos munkarend vállalása
- Kazánkezelõ végzettség
- Nyomástartóedény-gépész végzettség
- Hidraulikai és pneumatikai ismeretek
- PLC vezérlések ismerete
- Targoncavezetõ jogosítvány
- Élelmiszeripari környezetben szerzett tapasztalat
- Karbantartási folyamatok optimalizálása
- Mûszaki fejlesztési projektek kivitelezése és szakmai irányítása
- PLC és egyedi vezérlõk által vezérelt berendezések felügyelete, fejlesztése
- Kazánkezelõ és alkatrész raktár kezelõ kolléga szakmai támogatása és irányítása
- Raktárkészlet szükség szerinti nyomon követése, alkatrész készlet optimalizálás
- Folyamatos kapcsolattartás beszállítókkal és partnerekkel
- Alvállalkozók keresése, árajánlatkérések összeállítása, kiküldése, beérkezett ajánlatok kiértékelése
- Üzemzavarok gyors elhárítása, hiba jellege szerint önállóan vagy csapatban
- Berendezés karbantartási és vizsgálati tervek kidolgozása
- Együttmûködés a karbantartó csapattal
- Egyéb, a felettes által kiadott feladatok
- Felsõfokú mûszaki végzettség
- Pontosság
- Angol erõs kommunikációs szintû nyelvismerete
- Projektmanagement
- Microsoft programok ismerete
- Magas szintû PLC ismeret
- Kiváló kommunikációs készség
- Nagyfokú önállóság, kezdeményezõ készség
- Szolgáltatói attitûd
- Empátia
- Meet and over-achieve all financial performance indicators
- Strategic and operational development of the company
- Successful leadership to the finance department
- Ensure transparency about the development of key performance indicators, risks and opportunities
- Monitor performance with tracking, establish corrective measures as needed, and prepare detailed reports, both current and forecasting
- Work with the senior management to develop budgets efficiently Provide project finance information
- Perform risk management and manage contracts, grant compliance
- University degree (preferably a Master´s degree in Business Administration with a focus on Controlling, Accounting, and/or Treasury)
- Leadership skills, unwavering determination and personal integrity
- Proven knowledge of IFRS as well as good knowledge of accounting, controlling, finance and possibly also tax
- Entrepreneurial attitude and experience and skills how to navigate in the matrix of a big international group
- Exceptional verbal, written, and visual communication skills
- Hungarian native language mandatory, fluent in English written and spoken, German skills highly desirable
- Willingness to travel internationally
- Create specifications in cooperation with central test engineering.
- Searching for potential test/flashing equipment producers and order stations for new projects
- Prepare the qualification plan
- Perform R&R analysis for validations.
- Measure of product samples (good, bad, golden samples)for validation and prepare of these evaluation
- Analyse of measurement data and cooperate with central test engineering in data evaluation
- Ensure maintenance system roles and rules with IT/IS and with production supporting functions.
- Training of technicians, operators
- All quality standards to guarantee our customers, products and services conformity.
- All specifications related to cybersecurity
- All standards in terms of environment, health and safety risks prevention compliant with the HSE (Health, Safety, Environment) system.
- Manage applicable sections of the Safety, Quality and Environment Policy of the site.
- Electrical/Mechatronic Engineering graduate
- Minimum 2 years of experience in technical field (especially in automotive industry)
- Communication level English knowledge
- A vállalat vevõszolgálatain keresztül vagy a közvetlenül érkezõ megrendelõi észrevételek/reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, továbbítása a megfelelõ szakterületére, ill. megoldásában való közremûködés
- A megrendelõk felé továbbított megoldási javaslatokban foglaltak a vállalati szakterület(ek) részérõl történõ bevezetésének/betartásának stb. nyomon követése, ellenõrzése
- Kapcsolattartás a vállalat vevõszolgálataival
- Dokumentációk , statisztikák, kimutatások, naprakész vezetése
- Közremûködés a vevõi és tanúsító auditokban
- Auditok eredményei alapján új intézkedések kezdeményezése/kiadása
- A problémamegoldó – 8D – csapat koordinálása.
- Felsõfokú mûszaki és/vagy minõségbiztosítási végzettséggel rendelkezel
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalattal bírsz
- Tárgyalóképes angol nyelvismereted van
- Jó problémamegoldó képességed van feladatorientált és proaktív személyiség vagy
- Autóipari tapasztalat
- Auditori végzettség és tapasztalat
- VDA 6.1, IATF 16949 szabványok ismerete
- Ensures the on schedule and appropriate production in consideration with cost aspects, quality requirements and customer demands
- Develops budget-, personnel- and investment planning on the basis of long-term department planning.
- Initiates and oversees the systematic process of local problem solving. Checks production reports to identify trends, deviations and disorders.
- Performs daily tours in the production and act in case of deviation.
- Designs processes according to the principle of Lean Manufacturing and ensures that these are executed and observed in his or her organizational unit.
- Leads, promotes, and motivates the employees within his/her area of responsibility.
- Supports customer audits in the assigned production area.
- At least 5 years working experience in manufacturing, 2 years in team management
- Requires Engineering or Technical Degree
- Fluent, high-level English language skill
- Experience in GMP procedures is an advantage
- Supervise and monitor the development, coordination and implementation of a HR procedures;
- Promoting efficient and balanced labour management;
- Ensuring compliance with labour law, data protection;
- Active participation in HR projects and preparation for internal and external audits;
- Managing the recruitment and selection process;
- Supporting succession planning processes;
- Management of training and development programmes required to meet the organisations strategic objectives;
- Ensuring proper and accurate HR administration, preparation of HR-related documentation, regulations;
- Supporting employees and managers on HR issues;
- Preparing reports on employment, positions, staff numbers and employee data (both in Hungarian and English).
- Bachelor degree or Master degree in relevant field;
- Excellent written and verbal communication skills in English;
- High level of knowledge of labour law;
- Agile, open-minded and precise person;
- Computer literate (MS Office) with a thorough knowledge of Excel;
- Nexon system knowledge is an advantage;
- Excellent interpersonal, organisational, problem-solving and communication skills;
- 6-8 years HR experience (end-to-end recruitment, controlling, training organization, payroll & benefits, labour law).
- Automatizálási projektekben való aktív részvétel, megvalósulást követõen azok támogatása, nyomon követése
- Termelõgépek hatékonyságának javítása, állásidõk, veszteségek, selejt csökkentése technikai fejlesztések útján
- A termelés folyamatosságának biztosítása; gépek, berendezések rendszeres felügyelete, a gyártás során felmerülõ mûszaki problémák kezelése, megoldása
- Gyártósorokon végzendõ mûszaki változtatások elvégezésének felügyelete, a berendezések fejlesztése, a berendezések karbantarthatóságának javítása
- Kapcsolattartás a gépek/berendezések szállítóival, részvétel a gépbeszerzési és üzembe helyezési projektekben
- Lelkesen veted bele magad a mûszaki feladatokba és a proaktív megvalósításokba
- Nyitott vagy az új ismeretek elsajátítására
- Gépész-, mechatronikai-, üzem- vagy villamosmérnöki végzettséggel rendelkezel
- Aktív középfokú angol nyelvismereted van
- Elõny, ha autóipari vállalatnál, hasonló pozícióban szerzett, legalább 3-5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel, illetve PLC programozói ismereteid (Siemens S7) vannak.